1. Jak przejść przez odprawę u Opodo?
W przypadku większości rezerwacji możesz przejść przez odprawę wcześniej poprzez naszą aplikację. Po otwarciu odprawy karty pokładowe będą dostępne w aplikacji Opodo.
1. Otwórz kartę Moje podróże w aplikacji Opodo i wybierz podróż i odprawę, przez którą chcesz przejść. Zobaczysz sekcję odprawy, jak pokazano na poniższym obrazku.
2. Wybierz opcję Odprawa, aby rozpocząć proces. Konieczne będzie wprowadzenie danych pasażera, więc upewnij się, że masz pod ręką dokumenty podróży.
3. Po wprowadzeniu danych pasażera należy przeczytać i zaakceptować zasady odprawy.
4. Po zaakceptowaniu zostanie wyświetlona prośba o wydanie kart pokładowych.
5. Najnowszy status odprawy zostanie wyświetlony w naszej aplikacji.
2. Jak przejść przez odprawę bezpośrednio w Ryanair?
Aby dokończyć rezerwację Ryanair, należy wprowadzić dane podane w wiadomości e-mail z potwierdzeniem rezerwacji. Dane te obejmują adres e-mail i numer referencyjny linii lotniczej.
* Uwaga: adres e-mail może różnić się od tego, którego użyto do dokonania rezerwacji, a w zależności od rodzaju rezerwacji może być konieczne dodanie innych danych (na przykład w przypadku podróży wieloma liniami lotniczymi).
Postępuj zgodnie z instrukcjami na stronie linii lotniczych
1. Przejdź do zakładki Moje rezerwacje na stronie internetowej Ryanair
2. Wybierz opcję Numer rezerwacji
3. Wprowadź dane podane w wiadomości e-mail z potwierdzeniem rezerwacji Opodo.
5. Twoja rezerwacja zostanie pobrana przez firmę Ryanair
Zaloguj się lub Zarejestruj się za pomocą osobistego adresu e-mail, aby na stałe powiązać rezerwację z Twoim adresem e-mail, i przejdź do odprawy lub zarządzania rezerwacją
Do czego jeszcze mogę użyć tych danych?
Aby anulować lub zmienić lot oraz dodać lub zmienić miejsca i bagaż, należy postępować według powyższych instrukcji.
Czy będę otrzymywać powiadomienia o moim locie?
Tak, wszelkie aktualizacje i powiadomienia od linii lotniczych będziesz otrzymywać od noreply@edreams.com.