Jeśli nie jesteś w stanie udać się w podróż, a Twoja rezerwacja obejmuje dwie rezerwacje, lotu i hotelu, obydwie muszą zostać anulowane.
Anulowanie rezerwacji hotelu
Anulować można każdą rezerwację hotelu, jednak nie w każdym przypadku przysługuje zwrot kosztów. Rezerwację hotelu można anulować bezpłatnie tylko w przypadku niektórych typów zarezerwowanych pokoi. W innych przypadkach hotel może Cię obciążyć karą za rezygnację w wysokości od ceny jednego noclegu do kwoty za cały pobyt. We wszystkich przypadkach zaleca się, aby anulować rezerwację przed planowaną datą przyjazdu. Limity czasowe na dokonanie jakichkolwiek zmian w rezerwacji są podane w czasie lokalnym hotelu.
Anulowanie biletu lotniczego
Jeżeli nie wylatujesz, zalecamy skontaktowanie się z nami tak szybko, jak to możliwe, abyśmy mogli sprawdzić zasady dotyczące opłaty odnoszącej się do Twojej rezerwacji. Należy pamiętać, że w przypadku niektórych opłat obowiązują ograniczenia i uzyskanie zwrotu kosztów za niewykorzystane bilety może się okazać niemożliwe, albo też linia lotnicza może Cię obciążyć karą.
Opodo naliczy 85 zł na pasażera (chyba że wybrałeś usługę Standard lub Premium) z tytułu obsługi Twojej dobrowolnej rezygnacji, ale pamiętaj, że kwota ta może być inna, jeśli wybrałeś dodatkowe usługi.
Potrzebujesz więcej pomocy?