Linie lotnicze są czasami zmuszone do zmiany harmonogramu swoich lotów z przyczyn operacyjnych lub wskutek zadziałania siły wyższej.
Jeśli zmiany dotyczą Twojej rezerwacji, otrzymasz od nas wiadomość e-mail. Bardzo często chodzi tylko o niewielkie zmiany w harmonogramie, które nie wymagają potwierdzenia pasażera. W przypadku, gdy ta zmiana wpłynie na przyjazd do Twojego hotelu, skontaktuj się z nim bezpośrednio, aby przekazać nowe szczegóły, które znajdują się w niniejszej wiadomości e-mail.
W przypadku, gdy zmiana lub rezygnacja wymaga działania z Twojej strony, skontaktujemy się z Tobą, wskazując kolejne kroki, aby uzyskać dla Ciebie najlepsze rozwiązanie.
Jeśli lot został anulowany przez kryzysową sytuację finansową (niewypłacalność, bankructwo itp.), skontaktujemy się z Tobą, aby przekazać Ci instrukcje dotyczące kolejnych kroków.
Potrzebujesz więcej pomocy?