Jeśli wykupiłeś/-aś ubezpieczenie podróżne i chcesz zgłosić roszczenie, należy skontaktować się z firmą ubezpieczeniową natychmiast po uzyskaniu informacji o jakimkolwiek zdarzeniu lub problemie. Towarzystwo ubezpieczeniowe sprawdzi, czy obejmuje Cię ubezpieczenie, złoży wniosek o odszkodowanie i wyjaśni, co musisz zrobić dalej. Jest to szczególnie ważne, jeśli roszczenie dotyczy nagłego wypadku medycznego, ponieważ firma ubezpieczeniowa może mieć szczegółowe instrukcje w zależności od okoliczności.
Możesz zgłosić roszczenie online lub skontaktować się z ubezpieczycielem. Szczegóły znajdziesz w Regulaminie, który otrzymasz w wiadomości e-mail z potwierdzeniem.
Aby złożyć roszczenie online, kliknij link do strony internetowej ubezpieczyciela dostępny w warunkach ubezpieczenia, wybierz opcję „złóż nowe roszczenie” i postępuj zgodnie z instrukcjami.
Zalecamy zachowanie wszelkiej istotnej dokumentacji (potwierdzenia rezerwacji, dowodu odwołania lotu, numeru referencyjnego polisy, faktur i rachunków, zaświadczeń lekarskich, raportów policyjnych itp.) przed złożeniem roszczenia do firmy ubezpieczeniowej.