Chcesz sprawdzić status swojej rezerwacji, szczegóły podróży lub limit bagażu?
Zaloguj się do sekcji Moje podróże.
Status rezerwacji
Po zarezerwowaniu podróży otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą informacje o statusie Twojej rezerwacji:
Rezerwacja potwierdzona
Wszystko gotowe! Ty musisz tylko spakować bagaż i odprawić się.
Otrzymano prośbę o rezerwację
Potrzebujemy nieco więcej czasu na przetworzenie Twojej rezerwacji. Nie martw się, nie musisz kontaktować się z nami ani dokonywać rezerwacji ponownie, w ciągu 24 godzin otrzymasz potwierdzenie rezerwacji.
Anulowana rezerwacja lub odrzucona płatność
Przepraszamy, prawdopodobnie wystąpił problem. Mogło to nastąpić podczas przetwarzania płatności lub wystawiania biletu. W takim przypadku wyślemy Ci wiadomość e-mail zawierającą jasne instrukcje.
Płatność i wystawianie biletów
Twoje bilety zostaną wystawione w ciągu 24 godzin od wpłynięcia płatności. W większości przypadków bilety są wystawiane w ciągu paru minut od otrzymania płatności, chyba że wybrano usługę specjalną, która może wymagać potwierdzenia przez linię lotniczą (np. specjalną pomoc dla pasażerów o ograniczonej zdolności poruszania się lub dla pasażerów podróżujących ze zwierzętami domowymi itd.).
Nasz system wykonuje kontrole bezpieczeństwa, aby zagwarantować pełne bezpieczeństwo transakcji W związku z tym wystawienie biletów może się opóźnić nawet o kilka godzin. Jeśli Twoja transakcja nie przejdzie naszej kontroli bezpieczeństwa, skontaktujemy się z Tobą za pomocą poczty elektronicznej.
Jeśli dotrze do Ciebie e-mail z informacją, że Twoja rezerwacja jest w trakcie przetwarzania, ale w ciągu kolejnych 24 godzin nie otrzymasz żadnych nowych informacji w tej sprawie, skontaktuj się z nami.
Zaloguj się do sekcji Moje podróże.
Status rezerwacji
Po zarezerwowaniu podróży otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą informacje o statusie Twojej rezerwacji:
Rezerwacja potwierdzona
Wszystko gotowe! Ty musisz tylko spakować bagaż i odprawić się.
Otrzymano prośbę o rezerwację
Potrzebujemy nieco więcej czasu na przetworzenie Twojej rezerwacji. Nie martw się, nie musisz kontaktować się z nami ani dokonywać rezerwacji ponownie, w ciągu 24 godzin otrzymasz potwierdzenie rezerwacji.
Anulowana rezerwacja lub odrzucona płatność
Przepraszamy, prawdopodobnie wystąpił problem. Mogło to nastąpić podczas przetwarzania płatności lub wystawiania biletu. W takim przypadku wyślemy Ci wiadomość e-mail zawierającą jasne instrukcje.
Płatność i wystawianie biletów
Twoje bilety zostaną wystawione w ciągu 24 godzin od wpłynięcia płatności. W większości przypadków bilety są wystawiane w ciągu paru minut od otrzymania płatności, chyba że wybrano usługę specjalną, która może wymagać potwierdzenia przez linię lotniczą (np. specjalną pomoc dla pasażerów o ograniczonej zdolności poruszania się lub dla pasażerów podróżujących ze zwierzętami domowymi itd.).
Nasz system wykonuje kontrole bezpieczeństwa, aby zagwarantować pełne bezpieczeństwo transakcji W związku z tym wystawienie biletów może się opóźnić nawet o kilka godzin. Jeśli Twoja transakcja nie przejdzie naszej kontroli bezpieczeństwa, skontaktujemy się z Tobą za pomocą poczty elektronicznej.
Jeśli dotrze do Ciebie e-mail z informacją, że Twoja rezerwacja jest w trakcie przetwarzania, ale w ciągu kolejnych 24 godzin nie otrzymasz żadnych nowych informacji w tej sprawie, skontaktuj się z nami.