Musisz odwołać podróż?
W większości przypadków będziemy mogli anulować rezerwację, ale niekoniecznie doprowadzi to do zwrotu pieniędzy, ponieważ zależy to od warunków opłat za bilety.
Jakie zasady obowiązują w przypadku rezygnacji?
W zależności od opłat i warunków linii lotniczej może przysługiwać Ci całkowity lub częściowy zwrot. Możliwe też, że w ogóle nie przysługuje Ci zwrot. Niektóre z linii lotniczych naliczają nawet opłatę za rezygnację z lotu i wiele opłat nie podlega zwrotowi.
Jeśli Twój bilet podlega zwrotowi i wykupiłeś usługę Standard lub Premium, przetworzymy rezygnację bezpłatnie. W przeciwnym wypadku Opodo naliczy opłatę manipulacyjną w kwocie 85 zł za bilet.
Jak mogę anulować rezerwację?
Możemy anulować tylko bilety zwykłych linii lotniczych, takich jak British Airways, American Airlines czy Air France. Jeśli korzystasz z usług taniej linii lotniczej (np. Ryanair, Easyjet, Vueling), w celu rezygnacji skontaktuj się bezpośrednio z daną linią lotniczą.
Aby sprawdzić, czy rezerwację można anulować za pośrednictwem naszej zautomatyzowanej usługi (na przykład, jeśli bilet ma okres bezpłatnej rezygnacji lub wykupiłeś „Rezygnację z dowolnego powodu”), kliknij „Sprawdź teraz”:
Sprawdź teraz
Już po odprawie?
Jak mogę anulować rezerwację po przejściu odprawy?
Nie jesteśmy w stanie zrobić pewnych rzeczy już po odprawie.
Jeśli chcesz anulować podróż, musisz anulować odprawę bezpośrednio u obsługi linii lotniczej, a następnie powrócić do sekcji Moje podróże, aby kontynuować proces anulowania.