Usługa Elastyczne daty podróży Opodo umożliwia zmianę dat lotów zarezerwowanych przez Internet. Można ją dodać tylko w momencie dokonywania rezerwacji.
To zobowiązana umową gwarancja, która zaczyna obowiązywać w momencie złożenia rezerwacji i wygasa 24 godziny przed odprawą zarezerwowanego lotu. Wszyscy podróżujący, których dotyczy rezerwacja, muszą wprowadzić te same zmiany. Gwarancja obowiązuje tylko dla jednego żądania zmiany rezerwacji.
Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie możesz wykorzystać lotu, będziesz mieć możliwość zmiany rezerwacji w ramach gwarancji elastycznych dat podróży. Maksymalna kwota, jaką pokryje firma Opodo i/lub na jaką przekaże Ci zwrot, będzie równa całkowitemu kosztowi początkowego biletu lotniczego (wliczając opłaty za bagaż i miejsca) lub całkowitemu kosztowi nowej rezerwacji lotu, w zależności od tego, która kwota będzie niższa.
Rezerwację można zmienić nie później niż 24 godziny przed terminem i godziną odprawy początkowego lotu. Po tym momencie gwarancja elastycznych dat podróży nie będzie obowiązywać.
Zakres gwarancji elastycznych dat podróży
Gwarancja elastycznych dat podróży obejmuje:
- koszt biletu lotniczego określony przez linię lotniczą.
- dodatkowe usługi dotyczące bagaży i miejsc dla początkowego lotu.
Gwarancja elastycznych dat nie obejmuje:
- kosztów obsługi lub subskrypcji naliczanych przez Opodo.
- kosztów gwarancji elastycznych dat podróży zakupionych wraz z biletem na początkowy lot.
- jakichkolwiek składek na ubezpieczenie opłacanych przez klienta.
- jakichkolwiek kosztów innych niż koszty rezerwacji lotu (jak określono powyżej), np. pobyt w hotelu, wynajem samochodu, dodatkowe usługi lub produkty itd.
- jakichkolwiek zmian pasażera lub danych pasażera wprowadzonych dla nowego lotu w porównaniu z początkowym lotem.
Warunki gwarancji elastycznych dat podróży
Niniejsza gwarancja elastycznych dat podróży podlega następującym obowiązkowym warunkom:
- niniejsza gwarancja obowiązuje tylko dla początkowych rezerwacji złożonych za pośrednictwem Opodo i nie można przenieść jej na inną rezerwację.
- wykorzystanie gwarancji elastycznych dat podróży będzie mieć zastosowanie do wszystkich pasażerów, których obejmuje rezerwacja. Wszyscy pasażerowie muszą wprowadzić te same zmiany.
- z gwarancji elastycznych dat podróży można skorzystać tylko raz.
- jeśli potrzebny będzie nowy zakup, klient będzie musiał dokonać drugiej rezerwacji za pośrednictwem Opodo. Jeśli rezerwacja nie zostanie zmieniona za pośrednictwem Opodo, gwarancja elastycznych dat podróży nie będzie zastosowana.
- zmianę rezerwacji lotów należy wprowadzić wcześniej niż 24 godziny przed godziną i datą odprawy początkowego lotu. Jeśli rezerwacja zostanie zmieniona po tym czasie, gwarancja elastycznych dat podróży nie będzie zastosowana.
Lot, na który zmieniana jest rezerwacja, musi się odbyć w ciągu sześćdziesięciu (60) dni od daty początkowego lotu (przed lub po nim). - nowy lot musi być świadczony przez te same linie lotnicze i odbywać się na tej samej trasie (te same lotniska wylotu i lądowania) co początkowy lot.
Jak korzystać z gwarancji elastycznych dat podróży
Wszystkie zmiany należy wprowadzić bezpośrednio za pośrednictwem Opodo.
Kliknij tutaj, aby zarządzać żądaniem zmiany
Jak odzyskać pieniądze za pośrednictwem swojego ubezpieczyciela
- W Warunkach ubezpieczenia, dostępnych w wiadomości e-mail z potwierdzeniem rezerwacji, kliknij stronę internetową Dostawcy ubezpieczenia.
- Wybierz opcję „Złóż nowe roszczenie”
- Zarejestruj się / zaloguj
- Wprowadź swój identyfikator rezerwacji jako numer polisy
- Dodaj informacje o podróżnych
- Dołącz wymaganą dokumentację