Poprawianie błędu w nazwisku lub aktualizacja prawnie zmienionego nazwiska
Jeśli chcesz poprawić błąd w podanym nazwisku lub jeśli nazwisko pasażera zostało prawnie zmienione od czasu rezerwacji (np. w wyniku małżeństwa, rozwodu lub podobnej sytuacji), nie naliczone zostaną żadne opłaty. Jako Twoje biuro podróży będziemy działać jako pośrednik i w miarę możliwości będziemy starali się szybko skontaktować się z linią lotniczą lub hotelem w Twoim imieniu. Jeśli uznamy, że lepiej jest skontaktować się bezpośrednio z linią lotniczą, polecimy Ci takie działanie.
Prosimy o jak najszybszą informację o potrzebnych zmianach, aby mieć wystarczająco dużo czasu przed podróżą. Jest to szczególnie ważne, ponieważ linia lotnicza może odmówić przyjęcia pasażera na pokład, jeśli nazwisko na bilecie nie jest zgodne z dokumentem tożsamości przedstawionym na lotnisku.
Pamiętaj, że ostateczna decyzja będzie zależała od linii lotniczej lub hotelu. Podczas gdy hotele zazwyczaj akceptują tego typu zmiany, niektóre biura podróży mają wewnętrzną politykę, która może dyktować odrzucanie tego typu próśb. W każdym przypadku zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby skontaktować się z liniami lotniczymi lub hotelami i spróbować poprawić Twoje nazwisko.
Chcesz poprawić nazwisko?
Strefie wsparcia
Przenoszenie biletów lotniczych na innego pasażera
Jeśli chcesz przenieść swój bilet na inną osobę, radzimy najpierw zapoznać się z regulaminem danej linii lotniczej lub hotelu. Większość linii lotniczych nie zezwala na przeniesienie biletu z jednej osoby na drugą, choć niektóre z nich mogą to zrobić za opłatą.
Jeśli jest to dozwolone, należy pamiętać, że za tę usługę może zostać naliczona opłata Opodo. Jeśli został zakupiony nasz pakiet usług Standard lub Premium, Opodo nie pobierze opłaty, ale linia lotnicza lub hotel może naliczyć własną opłatę.
Czy ten artykuł był pomocny?