Musisz anulować swoje loty, jeśli chcesz zażądać zwrotu pieniędzy za bilet.
Jeśli nie anulujesz rezerwacji przed odlotem i nie stawisz się na lot, linia lotnicza potraktuje to jako niestawienie się.
Przejdź do karty Moje podróże, aby poprosić o anulowanie swojego lotu:
Większość zwrotów może zostać przetworzona przez nas bez kontaktu z liniami lotniczymi, pod warunkiem, że ściśle przestrzegamy zasad i warunków taryfy biletu.
Jeśli zwrot musi zostać skonsultowany z linią lotniczą, m.in. w przypadku strajków, koronawirusa, zmian w rozkładzie, choroby lub śmierci, będziemy musieli wysłać Twoją prośbę do linii lotniczej w celu uzyskania autoryzacji.
Obecnie linie lotnicze rozpatrują zwroty w terminie do 30 dni, mimo że zgodnie z rozporządzeniem UE (EC) nr 261/2004 są zobowiązane do dokonania zwrotu w ciągu 7 dni.
My odbierzemy płatności od zewnętrznych dostawców i przekażemy je Tobie. Możesz mieć pewność, że gdy otrzymamy od linii lotniczej zwrot z załączonymi do niego odpowiednimi i ważnymi informacjami, przelejemy go Tobie w ciągu 7 dni za pomocą tej samej metody płatności, która została użyta podczas rezerwacji.
W tym czasie nie ma potrzeby kontaktowania się z nami. Pobierz naszą aplikację, aby być na bieżąco ze statusem wniosku!