Być może nie zwrócono ci jeszcze oczekiwanej kwoty. Może to wynikać z jednego lub kilku poniższych powodów:
a) Zwroty wysyłamy w momencie otrzymania ich od linii lotniczych lub hoteli, więc możesz otrzymać je w kilku etapach.
b) Linie lotnicze lub hotele dokonały jedynie częściowego zwrotu kosztów za odwołany lot/hotel zgodnie z zasadami taryfy lub obowiązującą polityką (w przypadku nieumyślnego zakłócenia podróży).
c) Należy pamiętać, że usługi dodatkowe, rabaty i opłaty Opodo mogą nie podlegać zwrotowi
W przypadku wniosku o dobrowolne anulowanie:
Zostanie Ci zwrócona kwalifikująca się kwota za lot zgodnie z zasadami taryfy linii lotniczej po potrąceniu wszelkich opłat zgodnie z warunkami Opodo.
W przypadku wniosku o zwrot pieniędzy z powodu nieplanowanego zakłócenia podróży:
Otrzymasz kwalifikującą się kwotę za lot zgodnie z zasadami taryfy lotniczej lub hotelowej. Pamiętaj, Opodo nie pobiera żadnych opłat za rozpatrzenie tego zwrotu.
Pamiętaj, że możesz sprawdzić status zwrotu pieniędzy w sekcji „Moje podróże”.