Czym jest Wallet?
Wallet to sekcja aplikacji, w której możesz znaleźć karty kredytowe i miesięczne karty promocyjne, których możesz użyć podczas swojej następnej podróży.
Gdzie znajdę środki na moim koncie Wallet?
Stan swojego salda w Wallet możesz sprawdzić w dowolnej chwili w aplikacji. Wystarczy, że przejdziesz do sekcji Wallet, aby sprawdzić dostępne środki i miesięczne kody promocyjne.
W ustawieniach aplikacji musisz mieć wybrany właściwy region, język i walutę.
Jak mogę wykorzystać swoje środki?
To naprawdę proste, wystarczy wykonać poniższe kroki:
- Otwórz aplikację
- Przeglądaj i wybierz loty na swoją następną podróż
- W sekcji płatności wybierz opcję Użyj środków z Wallet
Twoje środki nigdy nie tracą ważności, możesz z nich skorzystać, kiedy tylko będziesz gotowy/-a do podróży.
W ustawieniach aplikacji musisz mieć wybrany właściwy region, język i walutę.
Na co mogę przeznaczyć swoje środki?
Możesz wykorzystać swoje środki do rezerwacji lotów w aplikacji.
Zmieniłem/-am zdanie i teraz wolę zwrot gotówki. Jak mogę wypłacić swoje środki?
Możesz wypłacić środki w dowolnym momencie za pośrednictwem aplikacji. Wystarczy, że przejdziesz do sekcji Wallet i klikniesz Wypłać, a kwota zostanie zwrócona zgodnie z oryginalną metodą płatności.
Wypłaty trwają zazwyczaj od 7 do 10 dni, w zależności od banku.
Nie widzę swoich środków w Wallet. Kiedy będą dostępne?
Najpierw upewnij się, że w ustawieniach aplikacji masz właściwy region, język i walutę.
Jeśli nadal nie widzisz swoich środków, może to być spowodowane tym, że zwrot środków jest nadal w toku. Po zakończeniu procesu zwrotu środki będą dostępne do wykorzystania w Wallet.