Nasza obietnica:
Jesteśmy tak pewni naszych cen Prime, że jeśli znajdziesz coś tańszego w ciągu 24 godzin od rezerwacji lotu lub hotelu u nas, zwrócimy Ci dwukrotność różnicy.
Czego potrzebuję, aby otrzymać zwrot w ramach gwarancji najlepszej ceny?
Aby otrzymać zwrot, oferta konkurencyjnego dostawcy musi być zgodna z naszą ofertą pod względem następujących kryteriów:
W przypadku lotów:
- Ten sam lot: numer lotu, daty, godziny, lotniska.
- Ta sama klasa rezerwacji (ekonomiczna, biznesowa itp.).
- Ten sam typ i liczba pasażerów biorących udział w podróży (np. liczba dorosłych, dzieci lub niemowląt).
- Ten sam typ taryfy i te same warunki dodatkowe (bagaż, miejsca siedzące itp.).
- Zastosowanie tej samej metody płatności.
W przypadku hotelów:
- Aby się zakwalifikować: musisz być członkiem Prime, a oferta musi dotyczyć tego samego obiektu (w tym dowolnej kategorii pokoju i posiłków/napojów) oraz tej samej daty zameldowania i wymeldowania. Musi być również oferowana w ramach tej samej polityki anulowania.
- Zwrot kosztów nie przysługuje, jeśli oferta jest częścią programu lojalnościowego lub nie określa typu zakwaterowania.
Jak uzyskać zwrot pieniędzy w ramach gwarancji najlepszej ceny?
Skorzystaj z tego formularza, aby złożyć wniosek w ciągu pierwszych 24 godzin po dokonaniu rezerwacji lotu lub hotelu z Prime na stronie internetowej Opodo.
steps divider
- W polu tematu wpisz „Wniosek dotyczący gwarancji najlepszej ceny na lot” lub „Wniosek dotyczący gwarancji najlepszej ceny na hotel”.
- Wybierz „Reklamacja” z menu rozwijanego „Powód kontaktu”, a następnie wybierz „Gwarancja najlepszej ceny” z pola „Kategoria”.
- Dodaj krótki opis oferty konkurencyjnego dostawcy i łącze do niej.
- Załącz zrzuty ekranu zarówno naszej oferty, jak i oferty konkurencyjnej (w tym wszystkie opłaty i podatki).
Uwaga: zrzuty ekranu muszą przedstawiać końcowy etap rezerwacji na stronie internetowej konkurencyjnego dostawcy (tj. przed zakończeniem dokonywania rezerwacji).
Co się stanie po przesłaniu wniosku o zwrot?
Jeśli uzyskamy wszystkie wymagane informacje, sprawdzimy, czy konkurencyjna oferta spełnia powyższe warunki. Jeśli tak, rozpoczniemy przetwarzanie zwrotu pieniędzy.
Kwota zwrotu wyniesie dwukrotność różnicy między niższą ceną, a kwotą zapłaconą przez Ciebie, którą wpłacimy na konto bankowe użyte do dokonania rezerwacji. Płatność zostanie zrealizowana po zakończeniu pobytu w hotelu i zatwierdzeniu.
Kwota zwrotu może wpłynąć na Twoje konto w ciągu 10 dni roboczych.